2010. november 2., kedd

HALOTTAK NAPJÁN EMLÉKEZÜNK ELHUNYT SZERETTEINKRE!

Kedves Blog olvasók, kedves Barátaim!
A novemberi hónap elég nehéz nekem egy éve...1-jén a Halottak Napja miatt, a november 30-a pedig azért, mert akkor lenne Apukám szülinapja. Tavaly márciusban veszítettük el őt, nagyon fiatalon, nagyon hirtelen...eddig tartott az útja... :-(

Az ő példája is mutatja, hogy mennyire fontos az, hogy figyeljünk magunkra, a jelekre a szervezetünknél. Sajnos Apuci nem volt egy panaszkodós típus, és amikor én felfedeztem nála, hogy nagy baj van, akkor már késő volt.

Ezzel a kis versikével búcsúztunk akkor tőle, most úgy éreztem, hogy meg kell osztanom veletek, és ezúton is üzenjük Tesókámmal Apucinak, hogy nagyon szeretjük, és nyugodjon békében.


Drága Apuci!

Nehezen tudtam az íráshoz hozzáfogni,
torkomban gombóc lett és elkezdtem zokogni.
Mégis úgy döntöttem le kell küzdenem,
hogy le tudjam írni búcsú üzenetem.

Nem lehet szavakba önteni,
milyen érzés Téged elveszíteni.
Nincs több mosoly, nevetés,
s meleg apai ölelés.

Nehéz és kegyetlen az élet,
hogy Téged ilyen hamar elvett.
Ezt a betegséget le kellett volna győznöd,
s most velünk együtt kellene söröznöd.

Ehelyett itt vagyunk kisírt szemekkel,
szívünk tele emlékekkel.
Sok mindent kellett volna még együtt átélni,
de jó lenne legalább még egyszer átölelni.

Búcsú nélkül kellett elmenned,
hogy Utad a végéhez tart, Te nem is sejtetted.
Te már mindent hallasz, mi még elmondhatjuk amit szeretnénk,
csak a választ nem halljuk már, az ott lapul a szívünk legmélyén.

Lelked örökké él,
de tested feladta a harcot.
Te mindig velünk leszel,
s belül halljuk hangod.

Jókat mosolygunk "arany köpéseiden",
pityergünk kedvenc zenéiden.
Többször átlapoztuk a fényképalbumokat,
hogy láthassuk még kedves arcodat.

Tudjuk, hogy azt szereted,
ha nevetni látsz minket.
Ha szomorúság helyett,
boldogság ragyogja be életünket.

Úgy fogunk élni, hogy továbbra is büszke lehess ránk,
hogy Te voltál és vagy az Édesapánk.
Szeretnénk, hogy tudd NAGYON SZERETÜNK,
Életünk nagy pillanataiban is ott leszel velünk.

Nekünk Te soha nem halsz meg,
szívünkben örökké élsz.
Táncolni ezután,
az angyalokkal mész.

Legyél mindig velünk, s vigyázz ránk!
Nyugodj békében Drága Édesapánk!


Szeretettel szeretteink emlékére Halottak Napja alkalmából.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése